Loading...

News

Een all-in-one software tool voor jouw bezoekersregistratie

Vind een digitale oplossing voor al jouw vraagstukken.


Als eventmanager heb je de handen vol met het overzicht houden op de projectplanning. Timing, budget, communicatie, … Je wil monitoren, efficiënt zijn in je werkprocessen en bovenal niet overal brandjes hoeven blussen op de dag van het evenement. 

Eventmanager zijn gaat echter verder dan alleen maar het organiseren van een gestroomlijnd evenement. Het doel is om een publiekstrekker te creëren - zonder bezoekers is er immers geen event. Bezoekersregistratie speelt hierbij een cruciale rol, niet alleen als technisch proces, maar ook als effectief marketingkanaal. 

Dankzij onze jarenlange ervaring en expertise in digitale oplossingen voor evenement managers, zijn we maar al te goed  bekend met de kopzorgen omtrent de registratieprocedure. Maar we weten ook welke talrijke kansen een gestroomlijnde aanmelding kan bieden in termen van klantwerving, -behoud en tevredenheid. En ja, dat kan allemaal geautomatiseerd, in je eigen huisstijl en volledig geïntegreerd met jouw huidige softwarepakketten. 


De stappen in bezoekersregistratie

Jouw bezoekers een aangename ervaring bezorgen begint met hen moeiteloos doorheen de gehele procedure van bezoekersregistratie te begeleiden. Als eventmanager weet je maar al te goed dat registratie uit heel wat stappen bestaat, maar voor je bezoeker moet het aanvoelen als een paar simpele muisklikken.  

De stappen in dit proces begrijpen en automatiseren bespaart jou heel wat moeite en tijd.  

  • een website maken

  • uitnodigingsmail en save-the date

  • registratie en ticketing

  • bevestiging van registratie en e-ticket

  • herinneringsmails

  • event updates en details

  • on-site check in met QR code

  • follow-up na het event

  • evaluatie met bezoekersenquête

De juiste software kan je in al deze stappen helpen bij het stroomlijnen van de klantreis. Dit zorgt voor een professionele en gecoördineerde bezoekerservaring en is de eerste boost voor een hogere klanttevredenheid.


Een all-in-one bezoekersregistratie platform

EVENTsight biedt eventmanagers een all-in-one platform waarin elke stap eenvoudig te beheren is. Dankzij de modulaire opzet kies je zelf welke functies je nodig hebt. Hierdoor is het platform op maat inzetbaar, zonder overbodige complexiteit. 

Je bespaart tijd en middelen doordat processen zoals betalingen en event- of workshopregistratie vlekkeloos verlopen. De all-in-one oplossing zorgt voor efficiëntie en een succesvolle bezoekerservaring. Hierdoor wordt het hele proces meteen een stuk minder stressvol, zowel voor jou als voor de bezoeker en voor de eindklant. 


Dat is te danken aan het feit dat:

  • jij alles vanuit één plek beheert

  • alle data centraal samenkomt

  • de bezoeker op elk moment in de customer journey, van één branded platform gebruik maakt



Extra veiligheid

Naast een vlotte procedure wil je dat je bezoekersbeheer voldoet aan de veiligheidsvereisten. Dat geldt zowel voor de wetgeving omtrent persoonsgegevens als de zekerheid van betaling. Met de juiste tool kun je veiligheid garanderen zonder in te leveren op efficiëntie. 

EVENTsight helpt je door persoonsgegevens zorgvuldig op te slaan en te beveiligen volgens de laatste regelgeving. Het gebruik van een gecertificeerd betaalsysteem garandeert dat alle betalingen, zowel online als offline, betrouwbaar worden afgehandeld. Weer een zorg minder. 


Alle gebruikelijke functionaliteiten

Software die essentiële functionaliteiten mist, voldoet daarbij simpelweg niet. Wij kijken niet alleen naar registratie en ticketverkoop maar eveneens naar alle andere aspecten rondom deze processen. Denk aan:

  • Live badge printing

  • Workshopregistratie

  • Persoonlijke QR-codes

  • Lead management

  • Betalingsmodules

Zoals bancontact, creditcard, PayPal, Apple Pay, Google Pay, etc…

  • Automatisering en integratie

  • PDF handtekeningen

  • Event App

Uiteraard met de nodige data-gedreven rapporteringsmogelijkheden die jou helpen toekomstige evenementen beter te stroomlijnen. Of het nu gaat om marketing of organisatorische vraagstukken. 



Integratie met jouw software

Naast de modulaire functionaliteiten is er de mogelijkheid om het platform te integreren in jouw eigen veelgebruikte tools. Zoals jouw boekhoudsoftware, waardoor elke transactie meteen wordt geregistreerd in de financiële administratie.

Dankzij onze technische expertise zijn er naast de bestaande integratiemogelijkheden ook opties om nieuwe koppelingen te ontwikkelen. Zo sluit EVENTsight naadloos aan bij de dataflow van jouw organisatie, nu en in de toekomst. 



Partnership programma

Het toonbeeld van onze toekomstgerichte visie bij samenwerkingen is ons partnerprogramma. Als event agency ontvangen jullie daarbij de juiste tools, white label marketingmaterialen en aantrekkelijke incentives.

Als partner groei je mee met het programma doorheen de verschillende niveaus afhankelijk van de jaarlijkse omzet die gegenereerd wordt. , Elke opstap betekent ook oplopende voordelen. Daarbij houden we steeds de focus op het creëren van een win-winsituatie. Partners profiteren van de voordelen van EVENTsight, terwijl wij hen ondersteunen bij verschillende onderdelen van het eventmanagement.


Demo aanvragen